Dit ga je leren:

Verleuken in je organisatie
Verleuken richting de klant
Concrete tips voor verleuken
Casus: Gemeente Houten en Twigt Grafimedia

Over deze masterclass

Verleuken, iets dat volgens Feike niet alleen te maken heeft met plezier, maar juist ook met empathie en aandacht, is een perfecte manier om medewerkers en Klanten enthousiast te krijgen én houden. In 12 korte modules wordt je meegenomen in het gedachtegoed van Feike. Dit legt hij uit aan de hand van cases en de meest simpele en direct toepasbare voorbeelden.

Je ontdekt het verschil tussen Klanthousiasme en klanttevredenheid en hoe voor het een of ander kiezen een verschil maakt in je organisatie. Ter ondersteuning van deze cursus heeft Feike een werkboek ontwikkeld.

Doelgroep

Of je nou voor klanten, collega’s, cliënten, patiënten of burgers werkt, voor iedereen is deze cursus relevant. Verbetertrajecten worden na het zien van Feike omgevormd tot Verleukertrajecten. Hij legt zelfs uit hoe het te gebruiken is in je relatie of privésituatie. Ben je op zoek naar een andere manier van je organisatie klantgerichter maken, maar hou je niet van zweverige poespas, dan is dit bij uitstek de cursus om te kijken.

Volg onze online masterclasses voor maar €19 ex btw/maand (jaarlijks gefactureerd)

Deze cursus is gratis te volgen door abonnees.

  • Toegang tot deze én vele andere online cursussen
  • Online leren van de beste sprekers van Nederland
  • Maandelijks nieuw aanbod
  • Custom abonnementen voor teams en organisaties
Direct starten Meer informatie voor organisaties
soofos plus cursussen op laptop

Over de Spreker

Profielfoto

Feike Cats

Feike Cats is Klanthousiasme- en Verleukexpert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Hij wordt ook veel gevraagd voor het verzorgen van presentaties, workshops en inspiratiesessies. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken van het enthousiasmeren van Klanten en medewerkers. Feike maakt daarbij gebruik van Verleuken (de moderne vorm van verbeteren) van de Klantgerichtheid (Feike noemt dat Klanthousiasme) om meer uit (bestaande) Klanten én medewerkers te halen. Verleuken, iets dat volgens Feike niet alleen te maken heeft met plezier, maar juist ook met empathie en aandacht, is volgens Feike een perfecte manier om medewerkers en Klanten enthousiast te krijgen én houden.

Bekijk meer cursussen van Feike Cats →

Inhoud van de cursus

1. Introductie 00:07:47
2. Verleuken 00:15:13
3. Case: Kinderziekenhuis 00:12:00
4. Verleuken in je organisatie 00:12:00
5: Verleuken richting de klant 00:15:17
6: Op werk zoals thuis 00:15:36
7: Case – Gemeente Houten 00:14:06
8: Tips voor verleuken 00:04:00
9: Klanthousiasme 00:17:00
10: Hoe Feike naar de wereld kijkt 00:08:00
11: Case Verleuken – Twigt Grafimedia 00:06:00
Afsluiting 00:02:52

Reviews

0

beoordelingen
  • 5 Sterren0
  • 4 Sterren0
  • 3 Sterren0
  • 2 Sterren0
  • 1 Sterren0

Er zijn nog geen reviews geschreven voor deze cursus. Wees de eerste die er een schrijft!

© 2024 deSpreker.nl -