Dit ga je leren:

De structuur van elk verkoopgesprek
Een goede voorbereiding is het halve werk
Diverse gesprekstechnieken
Omgaan met smoezen en bezwaren

Over deze masterclass

“Verkopen” heeft vaak een negatieve bijklank: gladjanussen in foute pakken die klanten producten aansmeren die ze helemaal niet nodig hebben. De reden daarvoor is niet ver te zoeken: slecht gevoerde verkoopgesprekken.

Goede verkopers zijn echter succesvol omdat ze weten hoe waarde voor hun klanten te creëren. Ze zijn niet aan het opdringen, maar helpen klanten bij het aankopen. Ze zijn relevant en interessant en komen op het juiste moment. Perfecte verkoopgesprekken zijn van alle tijden en nu nog steeds hard nodig.

Op een ludieke manier nemen Guido Thys en Jaco Kirchjunger je mee doorheen de verschillende onderdelen van een gesprek dat bedoeld is om iemand te overtuigen. Ze leiden elke les in met een voorbeeld van hoe het niet moet. Dan volgen een stukje uitleg en een demonstratie. Aan de hand van het werkboek en het schema kun je vervolgens zelf aan de slag.

Thema’s die aanbod komen

  • de structuur van elk verkoopgesprek
  • je goed voorbereiden
  • de juiste persoon spreken
  • de aandacht vasthouden
  • open vragen stellen
  • koopsignalen herkennen
  • smoezen ontmaskeren
  • omgaan met bezwaren
  • afsluiten en samenvatten

Doelgroep

Deze cursus is voor iedereen die succesvolle commerciële gesprekken wil voeren: verkopers in de binnen- en buitendienst, service-medewerkers en hun leidinggevenden. Maar ook voor wie anderen -zoals burgers (overheid), donateurs (not for profit), leveranciers en collega’s- op een professionele en vertrouwenswaardige manier wil overtuigen.
Voor “nieuwelingen” een goede eerste introductie, voor wie al enige ervaring heeft een laagdrempelige en ludieke opfrissing. Volg hem individueel of samen met je team.

Blended inspiratie

Deze masterclass is uitstekend te combineren met een live lezing, workshop of webinar met Q&A waarin Guido Thys in gaat op de vragen en uitdagingen die actueel zijn binnen jouw team en organisatie. Interesse? Klik op onderstaande button en vul geheel vrijblijvend het formulier in.

Ik heb interesse in een groepsafname of blended leren programma

Volg onze online masterclasses voor maar €19 ex btw/maand (jaarlijks gefactureerd)

Deze cursus is gratis te volgen door abonnees.

  • Toegang tot deze én vele andere online cursussen
  • Online leren van de beste sprekers van Nederland
  • Maandelijks nieuw aanbod
  • Custom abonnementen voor teams en organisaties
Direct starten Meer informatie voor organisaties
soofos plus cursussen op laptop

Over de Spreker

Profielfoto

Guido Thys

Geboren in Antwerpen. Academische start in Theoretische Taalkunde, Filosofie, Didactiek, Psycholinguïstiek en Neurolinguïstiek. Promotiemanager bij twee krantenuitgevers. Het eerste telemarketingbureau van België opgericht. Als senior consultant met een internationale werkradius tientallen organisaties op het goede spoor richting klant gezet. Als docent Strategic Marketing Management bij de Business School Nederland ruim 400 managers mee opgeleid. Tussendoor ooit de Stichting Humor en de Klanten Wegjaagclub opgericht. Drijvende kracht achter 2MinuteAcademy.nl. In de voorbije 30 jaar honderden artikelen, columns en interviews. 18 boeken. Meer dan 2.500 lezingen, workshops en seminars voor 280.000+ deelnemers en toehoorders in 4 talen en in 18 landen. Zo. 😊

Bekijk meer cursussen van Guido Thys →

Inhoud van de cursus

Introductie 00:02:34
Les 1 – Voorbereiding 00:02:19
Les 2 – Beslisser 00:04:31
Les 3 – A van Aandacht 00:04:11
Les 4 – Open Vraag 00:03:28
Les 5 – Koopsignalen 00:03:58
Les 6 – Smoezen 00:02:42
Les 7 – Bezwaren 00:02:39
Les 8 – Afsluiten 00:02:09
Les 9 – Conclusie 00:03:26

Reviews

0

beoordelingen
  • 5 Sterren0
  • 4 Sterren0
  • 3 Sterren0
  • 2 Sterren0
  • 1 Sterren0

Er zijn nog geen reviews geschreven voor deze cursus. Wees de eerste die er een schrijft!

© 2024 deSpreker.nl -