FAQ

Klik op jouw naam rechts bovenin. Klik vervolgens op het tabje profiel. Hier kun je jouw wachtwoord veranderen

We leggen op ons platform de focus op videolessen. De meeste cursussen bestaan voornamelijk uit video’s die je kunt volgen op het moment dat het jou uitkomt. Hoe de cursus precies is opgebouwd verschilt per cursus. Je kunt op de cursuspagina zien waaruit de cursus precies is opgebouwd onder het kopje ‘lessenpakket’. 

De videocursussen worden vaak ondersteunt door teksten en vragen.

Bij aanschaf van een losse cursus kun je deze volgen zolang als dat deze op het platform beschikbaar is. Je kunt eerdere lessen en video’s dus zo vaak terug kijken als dat jij wilt. 

Mocht de cursus toch van het platform afgaan, dan garanderen we dat je in ieder geval  nog 3 maanden de tijd hebt om de cursus te volgen. Uiteraard krijg je van tevoren een bericht mocht een cursus onverhoopt van het platform gaan.

Als je ingelogd bent en een cursus aangeschaft hebt, dan kun je direct met de betreffende cursus starten. Ga naar de desbetreffende cursuspagina en klik op “start cursus” om aan de slag te gaan.

In de cursus kun je onderaan elke les vragen stellen.

We komen zo snel mogelijk bij je terug met een reactie.

Jazeker! Alle video’s die op onze site staan zijn opgenomen in hoge kwaliteit. Kijk even bij de videospeler of die op de hoogste kwaliteit staat, of dat je internetverbinding goed is. Zie je niet de optie om van kwaliteit te wisselen? Dan kan dat aan je browser liggen. Sommige browsers (zoals Safari) blokkeren deze mogelijkheid, ons advies is daarom om de video’s via Chrome of Firefox te bekijken.

We werken alleen samen met professionele sprekers en zijn bij de meeste cursussen zelf verantwoordelijk voor de productie.

We controleren sowieso alle cursussen voordat ze online komen te staan. Hierbij letten we vooral op de aandacht die is besteed aan de productie. Daarnaast vragen we om de ervaringen van cursisten, zodat we de kwaliteit kunnen waarborgen. 

Voor individuele consumenten geldt dat zij een cursus binnen 14 dagen kunnen annuleren zolang hij/zij er nog niet aan begonnen is. Zodra je op “Start cursus” hebt gedrukt, ben je begonnen met de cursus en vervalt het recht om te annuleren.

Uit coulance kun je de cursus binnen 14 dagen nog steeds annuleren wanneer je niet meer dan 15% gevolgd hebt. Als je meer dan 15% hebt gevolgd kunnen wij de cursus helaas niet meer voor je annuleren.

Hoe kan ik een cursus annuleren?

Stuur ons een e-mail op office@despreker.nl met daarin jouw bestelnummer, jouw naam en jouw rekeninggegevens. Je krijgt van ons binnen twee werkdagen een reactie. Wij verwerken de annulering zo snel mogelijk. Wanneer je een cursus annuleert, verlies je toegang tot de cursus.

Je kunt het geld op je rekening verwachten binnen uiterlijk vijf werkdagen na bevestiging van de annulering.

Ik heb de cursus in bulk aangeschaft voor medewerkers van onze organisatie.

Neem contact op met ons verkoopteam via office@despreker.nl. Bij zakelijke bulkbestellingen gelden normaal gesproken onze algemene inkoopvoorwaarden.

Ik heb de cursus via een externe partij gekocht

Helaas kunnen wij deze cursus niet voor je annuleren. Je kunt bij het bedrijf waar je de cursus gekocht hebt een aanvraag doen om de aankoop te annuleren.

Het abonnement kun je tot 5 werkdagen voor het einde van het abonnement opzeggen. Je ontvangt 2 weken voor je verlengingen een bericht dat je verlenging er aan komt. Je kunt je abonnement stopzetten in je account en blijft toegang houden tot het laatste moment waarvoor je betaald hebt..

Het zou erg jammer zijn om te horen dat je niet helemaal tevreden bent! Het is ons doel om jouw leer-ervaring zo leuk (en goed) mogelijk te maken. We horen graag jouw feedback en/of klacht, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Laten we samen zoeken naar een gepaste oplossing. 

Mail je feedback of klacht naar office@despreker.nl

Na ontvangst van jouw bericht ontvang je van ons een bevestiging.

Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Bij de meeste cursussen krijg je een certificaat van deelname. Als je een certificaat krijgt bij de cursus staat er aan de rechterkant ‘Cursuscertificaat’. Staat dit er niet, dan zit er geen certificaat bij de cursus.

Het certificaat ontvang je digitaal en komt na afronding te staan binnen jouw profiel.

Let op! Soms kan door verkeerd ingestelde onderdelen van de cursus het automatisch uitreiken van het certificaat niet goed werken. Neem dan contact met ons op, dan zorgen wij dat je certificaat meteen uitgereikt wordt!

Kom je er niet uit?

Neem gerust contact met ons op

© 2024 deSpreker.nl -