Beschrijving
Over deze masterclass
“Verkopen” heeft vaak een negatieve bijklank: gladjanussen in foute pakken die klanten producten aansmeren die ze helemaal niet nodig hebben. De reden daarvoor is niet ver te zoeken: slecht gevoerde verkoopgesprekken.
Goede verkopers zijn echter succesvol omdat ze weten hoe waarde voor hun klanten te creëren. Ze zijn niet aan het opdringen, maar helpen klanten bij het aankopen. Ze zijn relevant en interessant en komen op het juiste moment. Perfecte verkoopgesprekken zijn van alle tijden en nu nog steeds hard nodig.
Op een ludieke manier nemen Guido Thys en Jaco Kirchjunger je mee doorheen de verschillende onderdelen van een gesprek dat bedoeld is om iemand te overtuigen. Ze leiden elke les in met een voorbeeld van hoe het niet moet. Dan volgen een stukje uitleg en een demonstratie. Aan de hand van het werkboek en het schema kun je vervolgens zelf aan de slag.
Thema’s die aanbod komen
- de structuur van elk verkoopgesprek
- je goed voorbereiden
- de juiste persoon spreken
- de aandacht vasthouden
- open vragen stellen
- koopsignalen herkennen
- smoezen ontmaskeren
- omgaan met bezwaren
- afsluiten en samenvatten
Doelgroep
Deze cursus is voor iedereen die succesvolle commerciële gesprekken wil voeren: verkopers in de binnen- en buitendienst, service-medewerkers en hun leidinggevenden. Maar ook voor wie anderen -zoals burgers (overheid), donateurs (not for profit), leveranciers en collega’s- op een professionele en vertrouwenswaardige manier wil overtuigen.
Voor “nieuwelingen” een introductie, voor wie ervaring heeft een ludieke opfrissing. Volg hem individueel of samen met je team.
Blended inspiratie
Deze masterclass is uitstekend te combineren met een live lezing, workshop of webinar met Q&A waarin Guido Thys in gaat op de vragen en uitdagingen die actueel zijn binnen jouw team en organisatie. Interesse? Klik op onderstaande button en vul geheel vrijblijvend het formulier in.
Ik heb interesse in een groepsafname of blended leren programma
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.